czwartek, 25 grudnia 2014

książki AKADEMICKIE (Humanistyczne)

M. Bogunia-Borowska: Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej

J. Bralczyk: Język na sprzedaż

W. Budzyński: Reklama techniki skutecznej perswazji (nakłady wyczerpane)

S. Fish: Interpretacja, retoryka, polityka

J. Fiske: Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem

C. Geertz: Zastane światło antropologiczne refleksje na tematy filozoficzne

R. Grossman: Photoshop efektów magia

E. Hałas: Interakcjonizm symboliczny

K. Hogan Psychologia perswazji strategie i techniki wywierania wpływu na ludzi

A. Jachins, J.F. Terelak: Psychologia konsumenta i reklamy

A. Kuczyńska: Sztuka i społeczeństwo

P.H. Lewiński: Retoryka reklamy

M. McLuhan Zrozumieć media Przedłużenia człowieka nakłady wyczerpane)

E. Szczęsna: Poetyka reklamy

A. Sznajder: Sztuka promocji czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę

R. White: Reklama czyli co to jest i jak się ją robi

J. Woźniak: Hiperswazia

P.G Zimbardo M.R. Leippe: Psychologia zmiany postaw i wpływu społecznego

E. Petowa: Wampiry i wilkołaki. Źródła, historia, legendy od antyku do współczesności

A. Pułło: Prace magisterskie i licencjackie. Wskazówki dla studentów

P. Pollak: Jak wydać książkę

J. Tubielewicz: Mężczyźni i kobiety w starożytnej Japonii. Miłość, sex, obyczaje

red. D. Maison: Badania marketingowe od teorii do praktyki

red. K. Walewska, J. Pawlik: Depresja ujęcie psychologiczne

red. P. Szczypa: Rachunkowość dla ciebie. Podstawy rachunkowości

red. M Pytasz: Szkolny słownik literatury polskiej XX wieku 

praca zbiorowa: Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz